CRM koppeling

Wat houd de CRM koppeling precies in?

Naast de browser plugin voor Chrome en Firefox is er de koppeling met je eigen CRM-systeem. Zodra je gebeld wordt door een klant geeft onze koppeling aan via een melding welke klant dit is. Zelf kan je bepalen of je deze klant wilt beantwoorden. Wanneer je de beller beantwoordt wordt automatisch je CRM-systeem geopend met alle gegevens van deze klant! Dit werkt efficiënt en eenvoudig!

Even een voorbeeld, klik ze stap na stap aan..

Wanneer je deze melding aanklikt of het gesprek opneemt, worden de gegevens van de huidige beller geopend in jouw CRM-systeem.

Dan worden de gegevens van de beller geopend in jouw CRM-systeem. En kan jij direct aan de slag, zonder te vragen naar benodigde informatie zoals een telefoonnummer, naam of andere gegevens!

Dan kan er een pagina komen om de bestaande beller in jouw CRM-systeem te plaatsen.

Mocht je ideeën hebben over de CRM koppeling? Wij laten ons graag inspireren door jouw ideeën. Wellicht kunnen wij ze realiseren.

Kan ik dit met mijn huidige CRM-systeem?

Vele klanten zijn je voorgegaan, dus ook vele CRM-systemen. Informeer bij VoIP Telecom of jouw CRM-systeem te koppelen is aan de telefonie van VoIP Telecom.

Nog vragen?

Zijn er na het lezen nog vragen, of kunnen wij met je meedenken over jouw situatie?

Direct gebeld worden