Wat kan ik met de hosted omgeving?

Alle klanten krijgen inloggegevens voor mijn.voiptelecom.nl, dit is de online beheeromgeving. Hier kun je alles inrichten voor je eigen telefonie, of kan je administratieve gegevens wijzigen en uitgebreide gespreksstatistieken bekijken. Daarnaast is het mogelijk om hier je diensten uit te breiden met extra nummers, VoIP Accounts en Modules of andere geavanceerde mogelijkheden van VoIP Telecom.

Aanvullende modules bij onze telefoniediensten

Bij VoIP Telecom kan je al telefonisch aangesloten zijn met één telefoonnummer en één of meerdere VoIP Accounts. Bij het gebruik van het VoIP Platform krijg je als gebruiker veel gratis functionaliteiten die wij hieronder hebben beschreven voor je. Naast deze kosteloze functies bieden wij ook nog een groot aantal modules aan om jouw organisatie optimaal bereikbaar te maken.

De mogelijkheden zijn bij ons erg groot en daarnaast ook zeer stabiel. Hierdoor kunnen wij ook jouw bedrijf optimaal bereikbaar maken.

Standaard bij VoIP Telecom

Bij VoIP Telecom bieden wij veel extra functies om de telefonie van jouw bedrijf nog bereikbaarder te maken!

Met flexibel doorschakelen kun je gemakkelijk de eindbestemming van je telefoonnummer aanpassen naar bijvoorbeeld je eigen mobiele nummer of een vast toestel van een collega. Het inregelen van het doorschakelen kan zeer gemakkelijk worden gedaan in het VoIP Platform. Je bereikbaarheid is nog gemakkelijker aan te passen via de Chrome extensie, of de Firefox plugin.

Er kan hier meer informatie gevonden worden over flexibel schakelen.

Op het VoIP platform kun je gemakkelijk en snel al je diensten in realtime wijzigen, verwijderen en/of toevoegen via het gemakkelijke platform van VoIP Telecom.

In het platform kunnen ook gemakkelijk meerdere gebruikers worden aangemaakt die allemaal verschillende rechten hebben binnen het systeem. Zo kun je gebruikers bijvoorbeeld de rechten geven om gesprek- of factuurdetails in te laten zien. Zo is alle informatie op alle momenten van de dag online toegankelijk.

Bij VoIP Telecom is het mogelijk om te zorgen dat meerdere telefoons tegelijk overgaan als er een gesprek binnen komt door middel van belgroepen. Het is ook mogelijk om eerst nummer A en dan nummer B te laten rinkelen. Op het VoIP platform kun je dit makkelijk regelen met belgroepen en routeringen.

Is je VoIP toestel of de centrale niet meer te bereiken? Dan schakelt het systeem automatisch door naar een fallback-nummer. Dit kan gedaan worden met één of meerdere vaste of mobiele telefoonnummers. Je kunt zelfs gebruik maken van gespreksvalidatie. Met deze functie kun je door middel van een toets kiezen of je een binnenkomend gesprek wilt beantwoorden of weigeren. Wil je de oproep niet beantwoorden, dan zal deze doorgeschakeld worden naar iemand anders in de belgroep. Zo krijgt de beller altijd een persoon aan de lijn en niet je voicemail.

Deze bovenstaande modules heeft elke klant standaard!

Vrijblijvende offerte aanvragen!

Welke mogelijkheden passen het beste bij jouw situatie?

Vraag de offerte aan!

Nog vragen?

Zijn er na het lezen nog vragen, of kunnen wij met je meedenken over jouw situatie?

Direct gebeld worden