gesprekken aannemen via de headset
Call control
Call control is misschien wel de handigste feature die we in 2024 lanceerden. Met deze optie neem je de inkomende gesprekken die binnenkomen op de webphone direct aan via de headset. Ook jezelf (un)muten en gesprekken in de wacht zetten kan nu zonder gebruik te maken van een muis.
Dankzij deze optie kunnen gebruikers efficiënter werken, waardoor ze tijdens gesprekken meer focus ervaren en de klanten beter te woord kunnen staan.
Om de feature goed te gebruiken is een goede VoIP-headset een vereiste.
uitgeschreven berichten in de mailbox
Voicemail naar tekst
Het beluisteren van voicemailberichten wordt door veel bedrijven als een tijdrovende taak ervaren. Daarbij gaat het niet alleen om het beluisteren van het bericht zelf, maar ook om het interpreteren van de inhoud en het uitzetten van de daaraan gekoppelde acties.
Dit jaar bedachten we: lezen door je voicemailberichten gaat veel sneller. Zo heeft een gebruiker direct helderheid over de opvolging of acties die nodig zijn om de beller tevreden te stellen, natuurlijk blijft het audiofragment gewoon toegevoegd als bijlage in je email.
altijd inzicht in zakelijke telefonie
Realtime statistieken
Hoe meer inzicht in jouw telefonie, hoe meer controle jij hebt over de bereikbaarheid én klanttevredenheid. Daarom zorgden we er dit jaar voor dat jullie zelf de statistieken realtime inzichtelijk hebben. De actuele gespreksduur, het percentage beantwoorde gesprekken, het aantal belpogingen en de gespreksduur zijn op elk moment te bekijken, waar dat eerder aan het einde van de dag geüpdatet werd, is nu realtime.
Daarnaast is er de mogelijkheid om wachtrijstatistieken eenvoudig delen, bijvoorbeeld met een team van sales of support. Dat kan voortaan zonder in te loggen in het portal. Met de url van de wachtrijstatistiekenstream je deze informatie eenvoudig op een groot scherm. Zo krijgt iedereen binnen het bedrijf mee hoe druk het is.
Goed om te weten: de wachttijd voordat een gesprek wordt aangenomen voegen we sinds dit jaar automatisch toe bij het exporteren van de gesprekkenlijst. Daarmee heb jij nog meer data tot jouw beschikking om jouw bereikbaarheid te verbeteren.
meteen zien welk bedrijf belt
Verbeterde naamherkenning
Zien welk contact er belt, dat kan je al jaren op een vast toestel, in de mobiele app of de webphone, wanneer deze is opgeslagen in het toestel of in een gekoppeld CRM-pakket. Dit jaar gingen we nog een flinke stap verder. Met onze verbeterde, en slimmer geworden, naamherkenning zien gebruikers nu nog vaker welk bedrijf er precies aan de andere kant van de lijn hangt. Dit werkt ook als jouw klant het nummer niet heeft opgeslagen in zijn telefoonboek of het nummer niet in het CRM-pakket voorkomt. Dit gaat helemaal automatisch en zonder ingewikkelde koppelingen. Zo worden telefoongesprekken een stuk persoonlijker en kan jouw klant meteen focussen op de inhoud.
De contacten uit de recente gesprekkenlijst worden voortaan weergegeven met de naam van degene met wie er gebeld is. Dat betekent dat je de persoon achter het telefoonnummer niet langer hoeft opzoeken. Zo weet je veel sneller met wie het gesprek heeft plaatsgevonden.
Het was al mogelijk om het nummer waarmee de gebruiker uitbelde te selecteren, nu zie jij ook meteen een beschrijving van het belplan in de webphone. Dit geeft meteen inzicht in welk telefoonnummer waar bij hoort.
focus op klik-en-bel
Nieuwe browserextensie
Door de nieuwe Google Chrome richtlijnen volstond onze oude browserextensie niet meer. Aanpassingen waren noodzakelijk om de browserextensie in Google Chrome draaiende te houden. We zagen dit als een mooi moment om browserextensie te verbeteren.
Daarom richt de browserextensie zich nu volledig op de Klik-en-Bel functionaliteit.
De extensie herkent telefoonnummers in de browser, waarna de jij meteen een telefoontje ziet dat jij kan bellen met jouw VoIP-telefoon, de webphone of mobiele app. Op het moment dat het telefoonnummer wordt aangeklikt, wordt er automatisch gebeld.
De opties van de oude browserextensie, zoals Wachtrijstatus, Bereikbaarheidsbeheer en Collegastatus zijn beschikbaar in de webphone, mobiele app en portal.
De browserextensie is beschikbaar in het Nederlands, Frans, Duits, Engels, Spaans en Portugees.
Meer beschikbare talen &
Bulk import, alle contacten tegelijk
Niet alleen de Klik-en-Bel browserextensie is voorzien van nieuwe talen. Ook het telefonieplatform is nu beschikbaar in het Spaans en Portugees. Eerder kwamen er naast Nederlands ook al Engelse, Franse en Duitse taal bij. Zo is het telefonieplatform in heel Europa goed te gebruiken.
Het is nu mogelijk om contacten in bulk te importeren in de portal zodat alle contacten in één keer worden ingeladen in de mobiele app en webphone in plaats van per contact. De bespaarde tijd kan jij weer goed ergens anders inzetten.
Heb jij ontwikkel tips?
Welke nieuwe opties en producten hoop jij te zien in 2025? Laat het ons vooral weten. We zijn geïnteresseerd in jouw mening en inzichten!
Ook willen we je bedanken voor de het vertrouwen op onze dienstverlening in 2024. We wensen je fijne feestdagen en een verwachtingsvol 2025.