Gratis functies en opties bij VoIP

voicemail

Voicemail

Locatie onafhankelijk de voicemail terugluisteren via uw eigen email.

bestemming

vast/mobiel

Koppel jouw mobiele telefoonnummers eenvoudig aan de  online telefooncentrale

pick-up-group

Belgroep

Koppel de toestellen aan elkaar en laat de toestellen gegroepeerd overgaan.

pickup-group

Pick-up groep

Een toestel van je collega rinkelt maar de collega is niet aanwezig. Neem eenvoudig de oproep over op jouw eigen telefoontoestel.

filter

Filter

Bepaal zelf welke beller voorrang heeft of dat de beller gerouteerd dient te worden.

Geluiden

Personaliseer jouw persoonlijke voicemail of keuzemenu. Upload zelf eenvoudig een eigen ingesproken geluid.

nummer identificatie

Naamweergave

Elk bedrijf die jou belt wordt bij ons gefilterd of wij er een bedrijfsnaam aan kunnen koppelen. Voordat jij opneemt zie je in jouw telefoonscherm de bedrijfsnaam met het telefoonnummer van de beller.

on hold

Wachtmuziek

Upload zelf mp3 of wav bestanden en creëer eenvoudig jouw eigen wachtmuziek playlist. Let op dat je niet zomaar een bekend top-40 fragment mag laten afspelen.

  • Per direct toegang

    voor het aanvragen van nieuwe nummers of nieuwe modules.

  • Wachttoon

    wanneer u een beller in de wacht zet.

  • Meer nummers

    kies zelf met welk nummer u uitbelt en op welk nummer u gebeld wilt worden.

  • Interne toestelnummers

    eenvoudig en locatie onafhankelijk doorverbinden.

  • Belplan

    volledig zelf beheren van de routering van al uw oproepen.

  • Ondersteuning van meerdere talen

    Nederlands en Engels als standaard taal.

  • Flexibel

    doorverbinden en in de wacht zetten van gebelde klanten.

  • Rinkeltijd

    stel zelf in hoelang de toestellen overgaan met uw wenselijke routering.

  • Browser plug-in

    om uw eigen beschikbaarheid te beheren en die van uw collega’s in te zien.

  • Verkorte kiesnummers

    maak van veel mobiel en vast gebelde nummers een kiesnummer.

  • Gebruikersnaam

    binnen een VoIP netwerk ziet de ontvanger een naam wanneer u uitbelt.

  • Provisioning

    VoIP accountgegevens worden automatisch geconfigureerd naar het VoIP toestel.

  • iOS & Android App

    ook buiten kantoor bereikbaar zijn en uw beschikbaarheid op afstand beheren.

  • Filter anonieme bellers

    bepaal zelf wat hiermee gebeurt.

  • Microfoonkoppeling

    simpel meldingen inspreken voor uw organisatie.

  • Directe koppeling

    met de gidsbedrijven voor bedrijfsregistraties in telefoon- en andere gidsen.

Veel gebruikte modules

openingstijden

Openingstijden

Het systeem bekijkt op welk tijdstip de beller belt. Hier wordt automatisch de juiste en zelf gekozen melding of routering aan gekoppeld.

opnemen

Meldingen

Laat de beller een gewenste melding horen wanneer u dat wilt (Bijvoorbeeld “Welkom bij..”, “Een moment geduld alstublieft..”).

rij

Wachtrij

Bij teveel bellers worden deze in de wachtrij geplaatst, de wachtende bellers kunt u uw gewenste meldingen laten horen of automatisch laten routeren.

ivr

Keuzemenu

Zorg dat klanten aankomen op de juiste plek door te kiezen voor een keuzemenu om tijd te besparen. Bij deze module zit “meldingen” inbegrepen.

Aanvullende modules

conferencecall

Conference

De mogelijkheid om met meerdere mensen één telefoongesprek te voeren om zo locatie-onafhankelijk en simpel te vergaderen.

listen

Meeluisteren

Luister gemakkelijk mee met alle actieve gesprekken zonder dat u gehoord wordt. Dit kan zelfs locatie onafhankelijk.

gebied

Netnr groep

Het systeem herkent waar de beller vandaan belt, hierdoor wordt de beller automatisch naar de juiste afdeling, vestiging of persoon doorgeschakeld.

call-record

Gespreksopname

U heeft de mogelijkheid om gesprekken op te nemen voor trainingsdoeleinden en dergelijke. De opgenomen gesprekken kunt u makkelijk terugluisteren en verwijderen via mijn.voiptelecom.nl

fax-inbound

Digitaal faxen

U heeft de mogelijkheid om te faxen via uw e-mail. Zo kunt u kiezen om te faxen via uw mailadres en/of faxen te ontvangen op uw mailadres.


Intergratie modules

crm

CRM

Jou bellende relatie heeft een koppeling met het door jullie gebruikt CRM systeem. Klik je op de klanten kaart en neem je op? Dan wordt automatisch jou bellende klant geopend in het CRM systeem.

bellen

Call-me-now

Geef de website bezoeker de mogelijkheid om zijn telefoonnummer in te voeren zodat de bezoeker gelijk door u gebeld kan worden. Met de uitgebreide versie kan je het ‘Bel-mij-nu’ scherm personaliseren.

http

Webhooks

Uw CRM systeem wordt gekoppeld aan uw telefonie, waardoor u de gegevens van de beller niet meer hoeft op te zoeken. Deze worden automatisch geopend of u kunt het zelf aanklikken.